Financiële acties

Onze groep heeft jaarlijks een aantal acties, die wij zelf organiseren. Zo hebben we vlak voor de zomervakantie de Scouting Nederland Loterij.

Scouting Nederland Loterij

Jaarlijks vindt de Nationale Scoutingloterij plaats. De opbrengst van de lotenverkoop gaat naar de Scoutinggroepen, Scouting Nederland en het Scouting Nederland Fonds. Met de opbrengst kunnen Scoutinggroepen bijvoorbeeld het onderhoud van hun clubhuis betalen. De loten kosten € 2,50 waarvan € 1,50 naar de groep toe gaat.

Daarnaast doet onze groep mee aan twee acties, de Vriendenloterij en Sponsorkliks, waar de leden niets voor hoeven doen, maar die wel flink wat geld kunnen opbrengen voor onze groepskas.

De Vriendenloterij

Wist u, dat u onze groep heel makkelijk kunt steunen en wat u verder geen geld kost? Als u lid wordt van de Vriendenloterij kunt u een goed doel aan uw lot koppelen. Als u onze groep als goede doel opgeeft, krijgen wij een deel van uw maandelijkse bijdrage aan de Vriendenloterij. Als u al lid bent van de Vriendenloterij, kunt u Scouting Charlois Rotterdam ook als goed doel bestemmen, maar dan moet u dat even via de klantenservice van de Vriendenloterij regelen.

Sponsorkliks

Voor wie regelmatig via internet bestelt, kan op die manier Scouting Charlois Rotterdam ook steunen, zonder dat het u een cent extra kost. Via deze link ( https://chrome.google.com/webstore/detail/sponsorkliks/ibddmcijlhljfdinapegnidiodopoadi?hl=nl ) die u in uw browser kopieert geeft u eenmalig aan dat u Scouting Charlois Rotterdam steunt en daarna kunt u naar uw favoriete webwinkel gaan. Van wat u op die manier online bestelt en betaalt, krijgt Scouting Charlois Rotterdam een deel.